USA Nors ir baigėsi tos atostogos labai seniai – birželio vidury, bet visgi iki šiol prieš akis stovi visi ten regėti vaizdai, kurie ilgam įstrigo atmintin. Ir vien tik apie tai pagalvojus, norisi pamatyti visą tą JAV didybę dar ir dar kartelį.

Kelionė

Kelionė prasidėjo vėlyvą penktadienio vakarą Vilniaus autobusų stotyje. Ten mūsų (keliavom trise) laukė autobusas į Varšuvos oro uostą ir naktinė kelionė, kuri visgi truko dvejomis valandomis trumpiau nei buvo planuota. Ko pasekoje atsidūrėm ten labai anksti ryte, ir lėktuvo teko laukt dar 7 valandas… Tuo metu ir nusnūdom, ir pabendravom su indu verslininku, kurio atstovaujama įmonė Vilniuje nupirko du viešbučius. Kas be ko, jis paminėjo mūsų geltonkasių grožį :) Iš Varšuvos skridom iš pradžių į Londoną, o ten laukė džiugi žinia – mūsų lėktuvas vėluos 3 valandas. Tiesa, tuo metu kaip tik buvo kiaulių gripo bumas, bet kažkaip oro uoste matėm vos kelis geltonodžius, užsidengusius veidą.
Na ir po maždaug 33 valandų pagaliau nusileidom JFK oro uoste New York’e. Ten mus pasitiko bendrakeleivio sena pažįstama ir nusivežė į mažą miestelį Pensilvanijos valstijoje Morrisville. Laukė saldus miegas :)

Kitą dieną nuvažiavom apžiūrėt Filadelfiją. Miestas didelis, centrinė dalis sutvarkyta, graži, rami, daug žalumos, parkai. Apžiūrėjom Rokio statulą, bet tais garsiais laiptais į viršų nebėgom :)
Rocky

Pabuvojom prie meilės fontano, kurortinėje miesto dalyje, kurioje gatvė identiška toms, kurios būna prie vandenyno ar jūros…
Love fountain

…bei pravažiavom juodukų kvartalą. Pastarajame sustot ne kiekvienas išdrįsta. Netgi tokią istoriją išgirdom iš vietinio lietuvio: “Važiuoju naktį pro tą kvartalą. Sankryžoj užsidega raudonas signalas, sustoju. Staiga nuo gretimo namo laiptų atsistoja keli juodukai ir pradeda eit link automobilio. Nepajutau, kaip paspaudžiau gazą ir nurūkau per raudoną”.
Juodukų kvartalas

Vėliau aplankėm, galima sakyti, dekoratyvines pilis, kuriose dažnai vyksta vestuvės ir kiti dideli pobūviai. Vietovė sutvarkyta, žaliuoja, žydi sodai, gražu ir miela. O vakarop buvo surengtas mažas pasivakarojimas lietuvių draugijoje :)
Vakarienė

Sekanti diena priklausė New Jersey Six Flag’ams. Kur išbandėm daugybę atrakcionų, tarp kurių buvo ir į Gineso rekordų knygą patenkantis Kingda Ka kaip greičiausias atrakcionas. Jis išvysto 204.8km/h greitį per 3.3s. Šis kaifas trunka pusė minutės, per kurį spėja ir ašaros išbėgt, ir žandai padrebėt, ir plaukai į neaiškią formą susivelt.
Kingda Ka

Vakarop pajudėjom į Konektikuto valstijoje esantį Norwich’ą. Kitą dieną apžiūrėjom šį miestelį bei gretimais esančius, sakoma didžiausius pasaulyje, kazino. Apibūdint juos galėčiau taip: mažas miestelis, esantis uždaroje erdvėje, kurioje neegzistuoja viena sąvoka – laikas. O daugiausia ten buvo senyvo amžiaus žmonių, jaunesnis pasitaikė vos vienas kitas. Patys nelošėm – ne to vykom 😉
Kazino

Šįkart vakarop išvykom į New York’ą. Truputį pasitampėm centre, Time Square, bla bla bla… Ir pradėjom nakvynės paieškas ~23h virš centrinio parko, beveik juodukų kvartale. Truputį buvo nejauku, bet vargais negalais susiradom. Ten susipažinom su Naujosios Zelandijos gudu, kuris atvyko į NY vasarai padirbėt, bet tuo metu neturėjo susiradęs kambario išsinuomot. Nakvojom bendram kambaryje su dar keliais nepažįstamais, iš kurių viena juodaodė stora moteris žiauriai… Žiauriai… ŽIAURIAI… knarkė. Taip dar nebuvau girdėjęs 😀
Dima - Naujosios Zelandijos gudas

Anksti ryte kėlę pajudėjom į JFK ir išskridom į Los Angeles, oh yeah baby. Ten išsinuomavom diiiidelį miniveną Dodge Grand Caravan. Atsiėjo šis malonumas 85 baksus parai plius draudimas, bet nė kiek nebuvo gaila tų pinigų, nes gavom tokį komfortą, kokio Lietuvoj dar ilgai neturėsim. Pasistiprinę burgeriais pajudėjom link Las Vegas’o. Tik kad tas judėjimas buvo vėžlio greičiu, nes kamščiai tai ohoho koki ten yra. 2-3 valandas vien tik išvažinėjom iš miesto ir tik naktį pasiekėm finišą. Tiesa, dar šiek tiek pablūdijom po ten, kol suradom motelį. Visgi Las Vegas didesnis negu kad keli kazino vienoj gatvėj :)
Las Vegas

Sekančią dieną šiek tiek pasitrynėm vietoj ir pajudėjom link Didžiojo Kanjono. Net neplanuodami sugebėjom pravažiuot pro Huverio užtvanką.
Hoover Dam

O vaizdas ten gražus. Bet dar labiau pribloškė karštis, kurį skleidžia tiek dykuma, tiek elektrinė. Po kažkur 15 minučių ant užtvankos visiškai šlapi patraukėm link savojo Dodge…

…ir įvažiavom į Arizonos valstiją.
Arizona

Šioje kelionės atkarpoje gamta spėjo pasikeist kelis kartus. Labai įdomiai atrodė šie vaizdai: dykuma > krūmokšniai > dideli krūmai > pavieniai medžiai > pievos, žaluma > miškai > Didysis Kanjonas.
Grand Canyon

Nuvykom ten kaip tik laiku, kad pamatyt saulėlydį. Žinoma, daug foto. Pernakvojom tam pačiam Dodge, vietos užteko visiem :) Ir anksti ryte kėlę tapom saulėtekio liudininkais, gražus vaizdas, mmmm…

Buvo noras nusileist žemyn, bet kai išgirdom kad tokiam žygiui reiktų bent paros, tai teko šios idėjos atsisakyt, nes neturėjom tiek laiko :(

Tas vaizdas bene įspūdingiausias, kokį teko matyt. Rekomenduoju, esant galimybei, šią vietą aplankyt, must see! Ten pat ir gyvūnų visokių pilna – visgi miškai aplinkui. Štai šis gražuolis su savo ragais man grūmojo, teko sprukt šalin…
Elnias

…, o čia dar vienas padarėlis, apžiūrinėjantis savo valdas :)
Voveriukas

Tada grįžom atgal į Las Vegas. Apžiūrėjom vakarinį miestą, aplankėm kazino, bet vėlgi nežaidėm. Ir naktį pajudėjom į Los Angeles. Ten buvom anksti ryte, iškart į hostel’į ir į lovą :) Atsikėlę išskubėjom į turą po Los Angeles:
Beverly Hills

Staples Center Arena, Hollywood, Beverly Hills, Santa Monica Beach. Pro pirmą objektą tiesiog pravažiavom. Apskritai buvo planai pažiūrėt NBA finalines rungtynes ten, bet niekaip neįsipaišė į mūsų planus, nes tekę paaukot ką nors iš anksčiau paminėtų gėrybių, o to nenorėjom.
Hollywood

Truputį pavaikščiojom po Holivudo bulvarą, žvaigždžių alėją. Ir pajudėjom link Santa Monica paplūdimio, prasukant šalia Beverly Hills. Išsimaudėm Ramiajam vandenyne – dar vienas įgyvendintas tikslas mūsų gyvenimuose.
Stars

Vakarop pridavėm Dodge, su kuriuo spėjom susigyvent per tą trumpą laiką. Visgi buvo įveikta daugiau nei 1000 mylių kartu. Ir buvom nuvežti atgal į savo hostel’į. Galima sakyt, ten nakvojom dvi naktis, bet mokėjom tik už vieną :) Kitą dieną išskridom į Čikagą. Kelionė buvo ilgoka, o jos gale žiūrėjom NBA rungtynes su bendrakeleivių giminaite ir, žinoma, alum. Na dar vakare prasukom pro miestą.
Chicago

Sekantį rytą išvažiavom į miestą visko apžiūrėt. Ten stipriai išvystyta sportavimui skirta struktūra. Yra daug žaliuojančių parkų su įvairiomis sporto aikštelėmis.

Iš arti apžiūrėjom Elo Bandžio fontaną. Na taip, jis ne taip vadinasi, bet visgi mums visiems geriausiai žinomas pagal šį serialą :)
Elo Bandžio fontanas

Apžiūrėjom pupą…
Pupa

…prasukom pro muziejus, akvariumą, juodukų kvartalą (vėl), pamatėm neišsisklaidžiusį smogą.
Smogas

Dar viena diena buvo atseikėta Six Flag’ams. Šįkart išbandėm kitokius atrakcionus bei jau atsidariusį vandens parką. Pastarajam buvo tokia smagi mėsmalė, bent jau ją man primena tas vandens atrakcionas, kurio pasigendu Lietuvoj.
Six Flags

Likęs laikas buvo paskirtas apsiprekinimui: suvenyrai, pigūs rūbai ir taip toliau, ir panašiai… Atgal skridom vėl į Varšuvą per Londoną. Šįkart nebuvo tokių vėlavimų. Iš Varšuvos mus paėmė draugas ir parvežė Vilniun anksti ryte. O pirmas sapnas buvo apie Dodge…
Dodge

…nu gerai, meluoju, tiesiog šiaip užkabino :) O kelionė buvo nuostabi!